Διερευνώντας νέες έννοιες με χρήση puzzle
Σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μία ιδέα για να τραβήξουμε το ενδιαφέρον των παιδιών και να τους βοηθήσουμε να διερευνήσουν μόνοι τους τη νέα γνώση.
Το παράδειγμα είναι από τη ΣΤ' τάξη στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής αγωγής.
Ναι, τα παζλ είναι η αδυναμία μου! Αποφάσισα λοιπόν να τα χρησιμοποιήσω για να αναλύσουμε τα διαφορετικά είδη οικογενειών που υπάρχουν σήμερα! Έφτιαξα παζλ, το καθένα με μια διαφορετική οικογένεια. Έδωσα τα κομμάτια κάθε παζλ σε κάθε ομάδα και τους άφησα να τα φτιάξουν και να παρατηρήσουν την εικόνα που προκύπτει κάθε φορά. Έπειτα, τις συγκρίναμε, βρήκαμε τις διάφορες και τις ονομάσαμε (πυρηνική, μονογονεϊκή κτλ).
Για τα παζλ …..
1️⃣ Εκτυπώνουμε το παζλ κενό.
2️⃣ Ξανά τοποθετούμε το ίδιο φύλλο στον εκτυπωτή και εκτυπώνουμε επάνω του την εικόνα που θέλουμε.
3️⃣ Κόβουμε τα κομμάτια και τα δίνουμε στα παιδιά. Κενά παζλ μπορούμε να βρούμε εδώ!
Είδα ότι το ευχαριστήθηκαν πολύ και μου φάνηκε αξιόλογη πρόταση για να προσεγγίσουμε διάφορες έννοιες και ιδιαίτερα όταν αυτές έχουν κάποιου είδους κατηγοριοποίηση. Θα μπορούσαν τα παζλ να αφορούν μέρη, χάρτες, πολιτισμούς για το μάθημα της γεωγραφίας ή διαγράμματα και σχήματα για τα μαθηματικά! Ειλικρινά πιστεύω πως θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε οποιοδήποτε μάθημα και θέμα, για αυτό και αποφάσισα να κάνω αυτή την ανάρτηση!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου